دوست دارم


عاشقانه لاو تام

☚♥♥♥☛

 

 پیامک جدید عاشقانه دوست دارم پیامک های جدید عاشقانه دوست دارم

اونی که تو دلم جاشه

با عشقی که تو چشماشه

ای کاش

مال من باشه

 

 

 

 

 

 

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم …

تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !

 

 

 

 

 

 

بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !

اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …

 

 

 

 

 

 
... تقدیم به کسی که داره میشه یک سال منتظر اونم()
 

 



نظرات شما عزیزان:

بانوی شرقی
ساعت22:59---1 آبان 1396
وایییییییییییی ببخشید داداشی ندونستم خب در هر صورت موفق باشی گل من

حمید
ساعت11:29---8 تير 1396
سلام
وبلاگ خوبی داری، به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 ارديبهشت 1396برچسب:عاشقانه ,ساعت 16:48 توسط ☚♥♥♥☛




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت